Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

O ženách, které dělají to, co milují
5 tipů jak na hubnutí po porodu
vložila 15.10.2021
309 Your IP address (2a00:1ed0:17::9337) is not a member of allowed address range. Please, visit https://stream.exchange.cz, logon to your account and add this IP address to the list of allowed servers.

5 tipů jak na hubnutí po porodu

Máte doma malé miminko a přejete si zhubnout poporodní kila? Spousta maminek řeší podobný problém jako vy. Chtějí nejen zhubnout, ale také znovu získat sebevědomí a cítit se skvěle ve vlastním těle. Přinášíme vám 5 tipů, které vám mohou usnadnit hubnutí zábavnou cestou. 

Vybírejte si jídlo z čerstvých surovin

Vybírejte si jídlo z čerstvých surovin, které vám dodají důležité živiny a tolik potřebnou energii, ne prázdné kalorie. Mnoho žen pozitivně hodnotí ketodietu, na kterou můžete najít spoustu recenzí na internetu. Tato strava vám přináší různorodou stravu v podobě ryb, mořských plodů, zeleniny, sýrů, masa, vajíček a dalších. Ketodieta je založená na omezení cukrů, vaše tělo bude efektivnější při spalování tuků, z nichž si bere energii. Můžete očekávat pestrobarevnou stravu, která vás nebude nudit, s rychlými výsledky. Čím více zdravých potravin do svého jídelníčku zařadíte, tím menší budete mít chuť na jídla plná nezdravých cukrů. 

Zařaďte do svého jídelníčku bílkoviny

Proteinové nápoje jsou výborným řešením jak zahnat chuť na sladké a přidat bílkoviny do svého jídelníčku. Jejich výhodou je časová nenáročnost a variace příchutí. Pro obměnu chuti můžete přidat špenát, bobulové ovoce nebo lžičku oříškového másla. 

Zdravé svačiny jsou základ

Celý den se točí kolem dětí a na sebe zapomínáte. Pak se stává, že posvačíte to, co máte zrovna po ruce. Ne vždy je to ale zdravá varianta s nutriční hodnotou. Aby se vám takové situace vyhnuly obloukem, mějte připravené svačiny v podobě proteinových tyčinek, oříšků, ovoce s nízkým obsahem cukrů nebo předem připravených smoothie. 

 

Zařaďte pohyb do denní rutiny

Péče o děti může být náročná a stresující a najít si čas na sport či pohyb se může zdát nemožné. Zkuste si do denního programu naplánovat procházku. Jakmile si ji totiž zařadíte do své rutiny, nepřijde vám, že na ni musíte vynaložit extra energii. Ať už to bude procházka do vaší oblíbené kavárny či odpolední promenáda, každý krok se počítá. Nejen, že vám pomůže v hubnutí, ale také vám zlepší náladu a dodá energii. 

Nestresujte se

Samozřejmě je důležité si stanovit cíle a připravit plán, ale je důležité si stanovit cíle reálného rázu. V případě nastavení vysoké laťky se může stát, že vás motivace brzy opustí. Je důležité si nastavit plán, který vám bude nejen chutnat, ale bude vás i bavit. V případě pochybností se můžete obrátit na výživové speciality KetoDiet, kteří vám rádi pomohou.

Foto: archiv

Nahlásit obsah

Co je s obsahem v nepořádku?

Sdílet obsah

Vyberte ze svých kontaktů

Čtěte také